ΕΞΕΛΙΧΘΕΙΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ
Υποβολή Παραπόνων
Η υπηρεσία υποβολής παραπόνων δημιουργήθηκε από την INTERBROKERS A.E με γνώμονα και σκοπό τη σωστή εξυπηρέτηση και δίκαιη μεταχείριση των πελατών της και με γνώμονα την καλή πίστη, μέσω της συγκέντρωσης και επεξεργασίας κάθε συναφούς στοιχείου και πληροφορίας.
Ως «παράπονο» ή «αιτίαση» νοείται η έγγραφη δήλωση δυσαρέσκειας που απευθύνεται σε ασφαλιστικό διαμεσολαβητή από πρόσωπο που γίνεται αποδέκτης των υπηρεσιών του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή, όπως αυτές προσδιορίζονται στον Ν. 4583/2018. Η έννοια των «παραπόνων» ή «αιτιάσεων» δεν περιλαμβάνει τις αναγγελίες απαιτήσεων ή αιτήσεις αποζημίωσης, ούτε τα απλά αιτήματα που σχετίζονται με την εκτέλεση του ασφαλιστηρίου συμβολαίου και την παροχή πληροφοριών ή διευκρινήσεων.
Διαδικασία Διαχείρισης Παραπόνων
Το παράπονό σας μπορεί να υποβληθεί προς την Εταιρίας μας είτε μέσω της παρακάτω φόρμας είτε με αποστολή στο e-mail: [email protected], είτε με ταχυδρομείο ή ιδιοχείρως στην διεύθυνση της έδρας μας: INTERBROKERS A.E Mεσίτες Ασφαλίσεων και Αντασφαλίσεων Ανώνυμη Εταιρία, Καπετάν Γκόνη 25, Καλαμαριά, Θεσσαλονίκη, Τ.Κ 55131.
Μόλις λάβουμε το παράπονο σας, θα παραλάβετε εντός 2 εργασίμων ημερών απόδειξη υποβολής του παραπόνου. Αρμόδιο πρόσωπο για τη διαχείριση του παραπόνου σας είναι η κα Αικατερίνη Μουμγιακμά (τηλ.: 2311240900, email: [email protected]).
Η απάντηση στο παράπονο σας δεν πρέπει να ξεπερνά τις πενήντα (50) ημέρες και εάν αυτό συμβεί θα σας αιτιολογήσουμε εγγράφως τους λόγους υπέρβασης της προθεσμίας αλλά και τον πιθανολογούμενο χρόνο ολοκλήρωσης της επεξεργασίας του παραπόνου.
Η ενεργοποίηση του μηχανισμού διαχείρισης παραπόνων δεν διακόπτει την παραγραφή των εννόμων αξιώσεων σας.
Για την εξωδικαστική επίλυση του προβλήματος σας μπορείτε να απευθυνθείτε πέρα από την εταιρεία μας και στον Συνήγορο του Καταναλωτή στα τηλέφωνα: 210 6460862, 210 6460814 ή στην διαδικτυακή διεύθυνση www.synigoroskatanaloti.gr/stk_ReportGuidelines.html.
Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να αναφέρετε τα παρακάτω στοιχεία, ώστε να χειριστούμε το αίτημα σας γρήγορα και αποτελεσματικά:
- Ονοματεπώνυμο
- Όνομα πατρός
- Αριθμός συμβολαίου (εφόσον υπάρχει)
- Τηλέφωνο επικοινωνίας
- Ηλεκτρονική διεύθυνση αλληλογραφίας